mandag 27. april 2009

Konfirmasjonskort!

Yes, jeg greide å få bildene i riktig rekkefølge denne gangen! Dette er et konfirmasjonskort som mamma skal gi til nabojenta. Som du ser sa ble det veldig jentete med rosa og lilla mønsterark, halvperler og blomster.


Jeg har brukt brun stempelpute som passer godt sammen med de andre lyse fargene samt det den brune sløyfa:)






På bildet under har jeg trykket stempelet på aquarellpapir og brukt 3D limputer for at skriften skal komme litt bedre frem.
Jeg har brukt hvit bazzil og to typer mønsterark som er kjøpt på Panduro. stempelet jeg har brukt i hjørene er fra Ladybug and friends, Tekstsempelene husker jeg desverre ikke, men er kjøpt på Lines hobby i Tønsberg. Blomstene er fra en faka blomst og halvperlene er kjøpt på Libris på Revetal i Vestfold. Det brune pyntebåndet er fra Nille og blondene mener jeg er fra Kort og Godt.
Ha en stålende dag:)

2 kommentarer:

  1. Hei

    Så flott kort :)

    Tusen takk for kommentaren i min blogg.
    Papiret jeg har brukt er fra Melissa Frances og det heter "Bonnie"

    Ha en flott kveld

    Klem
    Tonje

    SvarSlett
  2. Så lekkert konf.kort!!
    Nydelige farger og detaljer!!

    Jeg bruker en kantskrape fra Heidi swapp for å lage rufsete kanter,men du kan også bruke saks ;)
    Ha ei fortsatt flott helg,
    klem fra Maya :)

    SvarSlett