søndag 28. juni 2009

100% håndlaget!

Denne er spesiellt laget til min kjære mamma i anledning hennes 50 års dag.
Jeg har brukt ganske tykk papp som er kjøpt på binders i A3 format som er kuttet til og satt sammen til å bli "skallet". Pappen er kledd med Bazzil med litt perleskimmer i, pluss at jeg på innsiden har brukt et lekkert mønsterark fra panduro som jeg desverre ikke har navnet på.. Rammen er kjøpt på Lines Hobby i Tønsberg sammen med resten av metallpynten.
Alle hjørner og kanter er svampet med Disstress Ink- Vintage Photo
Navnet er skrevet ut fra PC på foto-papir.
Blomstene er alle fra unikhobby.no, her er det så masse lekkert! Nålene er fra Panduro hobby.

Her kan man se skuffen mens den er dratt ut. Oppi ligger en søt pyntesten, kjøpt på Åhlens, som det står Harmoni på!


Føttene som esken står på er en kjempe god ide jeg fikk fra bloggen til Anita Hagen. Kjøpte både føttene og håndtaket til skuffen på Unikhobby. no, mener de er fra 7Gypies (Tilgi meg om ikke navnet er helt korrekt)
http//.anitas-hobbyblogg.blogspot.com
Hun er veldig flink!! masse flotte ideer!
Innsiden, med et nydelig mønsterark fra Panduro:)
Legg gjerne igjen en kommentar om hva du syns, da blir jeg glad:)





1 kommentar:

  1. wow for en nydelig gave du har laget!
    Skikkelig lekker og for en super idé med "føttene"

    Ha en flott kveld
    Marianne

    SvarSlett