søndag 10. mai 2009

Råååsa!

Broren min bestillte to pyramide kort av meg, denne og den i innlegget under:) Jeg fikk beskjed om at denne skulle være veldig sukkersøt og rosa, så da fikk han det som han ville:)
Denne pyramiden er forøvrig litt bredere i bunn og litt kortere i høyde enn de jeg har laget tidligere.
Her har jeg brukt hvit Bazzill og rosa mønsterark med hvite prikker på. Blomstene stammer fra en faka potteplante. Perlene og prismen er kjøpt på Panduro. Tilslutt har jeg malt blomsterpinnen rosa:)
Siden jeg ikke har fått meg så mye fancy utstyr enda så har jeg brukt en mal og klipt ut hjertet så har jeg festet det med 3D- puter. Låsen og nøkkelen er en artig liten detalj, kjøpt på CC-hobby i Drammen.

Pyramiden ovenfra.


En liten detalj for de som måtte ønske å kikke på undersiden. Selvklebende bånd fra Panduro.



På innsiden har jeg valgt å bruke et stripete mønsterark. Hjertene er klipt ut i samme mønsterark som jeg har brukt på utsiden av pyramiden, deretter er de festet sammen med stifter og montert med 3D-puter. Trehjertene er malt i rosa, kjøpt på CC-hobby. Samme rosa blomster som på utsiden med en liten halvperle i midten. Begge stemplene er fra Kort og Godt.
Setter alltid pris på kommentarer, du må gjerne legge inn en så kan jeg besøke din blogg også:)
Ha en fortsatt fin søndag:)

1 kommentar:

  1. Du er jammen flink, men jaggu ble det "søtt nok" ja ...

    SvarSlett