søndag 10. mai 2009

Mexico

Denne ble ganske så meksikansk syntes jeg da. Bomsterpinnen ble litt sjev, må vel innrømme at den i utgangspunktet ikke skulle være det, men når den først ble det så syns jeg det ble litt kult alikevel. :) På utsiden har jeg brukt brun Bazzill med litt skimmer i samt et mønsterark som jeg ikke husker navnet på, men er kjpt på Panduro. Hvit Bazzill som jeg har inket med Distress Ink- Vintage Photo, samme har jeg gjort med blomsterpinnen. Gratulerer- stempelet er fra Kort og Godt. Halvperler, blonder og prismer fra Panduro.
Jeg har valgt å dekke hele innsiden med et mønsterark. jeg har inket kantene (syns ikke her) Jeg brukte lite pynt da mønsterarket i seg selv også hadde mønster som desverre ikke kommer så godt frem her. :( Papirstrimlene er surret rundt en heklenål og brukt som dekor under blomsten. Også her har jeg brukt halvperler. Ha en fantastisk dag- stempelet er fra Kort og Godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar