fredag 8. mai 2009

Pyramidekort!

Disse pyramidekortene syns jeg det er veldig artig å lage. Det første jeg lagde var til min fetters konfirmasjon. Desverre har jeg kun bilder av denne på mobilen min og jeg finner ikke kabelen:( Dette pyramidekortet har jeg laget for mamma som skulle gis til en annen konfirmasjon også dette til en gutt. Jeg fikk vite at fargene på konfirmasjonsbordet skulle være limegrønn og sort så derfor valgte jeg å lage pyramiden i disse fargene + en liten touch av gull:)

Oversikt over kortet mens det er utfoldet. Så vidt til høyre i bildet ser du den som tas over kortet for å holde pyramiden sammen. Sort Bazzill og Limegrønn Bazzill med blomster. Blomsterpinnen som dere så på forje bilde har jeg malt sort og festet på noen prismer.Alle tekst- stemplene er fra Kort og Godt og hjørne- stempelet er fra Ladybug and friends.
Blomstene og splittbindersene er fra Panduro Hobby.



Formet og klippet en remse i gull slik at pengene kunne rulles sammen og holdes på plass av denne. Der jeg har laget et hull, som er til blomsterpinnen, har jeg montert en metalldings som jeg ikke helt veit hva jeg kalle. den er iallefall fra Kort og Godt.

Legg gjerne igjen en kommentar fra deg:) Og dersom noen veit hva jeg skal gjøre for å få tekst over det første bildet så blir jeg glad hvis noen vil dele det med meg. (helt ny på dette med blogging)

1 kommentar:

  1. Dette syntes jeg ser utrolig flott ut!! Kjempe kreatift og fint fargevalg!

    SvarSlett